جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع لواشک ترش با قیمت مناسب

لواشک ترش، یکی از انواع خوراکی های بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد که گروه های سنی مختلف از جمله کودکان را به خود جذب کرده است.

لواشک ترش

لواشک ترش

لواشک ترش، به دو روش خانگی و صنعتی با کیفیت بالا تولید می شود که اغلب از انواع پوره میوه های خشک با قوام بالا تهیه می شود.

این خوراکی بسیار خوشمزه و دلچسب را بیشتر در فصل تابستان و بهار با استفاده از میوه های تازه و سالم به طور کاملا بهداشتی و طبیعی درست و سپس به بازار عرضه می کنند.

برای تهیه این نوع لواشک، از میوه های رسیده ترش مانند: انار، آلو، آلبالو، آلوچه و غیره استفاده می شود که ابتدا میوه رسیده را روی حرارت گذاشته تا له شود.

سپس آن را با میکسر برقی به صورت یکدست در آورده و داخل سینی بزرگ پهن کرده و جلو نور مستقیم خورشید قرار می دهند تا به طور کلی آب آن خشک و لواشک ترش بدست آید.

مشخصات لواشک ترش

مشخصات لواشک ترش

مشخصات لواشک ترش، می توان به تنوع بسیار بالای آن در رنگ های مختلف اشاره نمود که بسته به نوع میوه متفاوت و بسیار خوشمزه می باشد.

همچنین بافت نرم و مزه ترش و جذاب آن از ویژگی های خاص محصول به حساب می آید که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

این خوراکی خوشمزه، سرشار از انواع ویتامینها و نیز مقدار کمی کربوهیدرات است که با وجود فیبر زیاد به سلامت بدن کمک فراوانی می کند.

بنابراین ماده اولیه این خوراکی را میوه های ترش تشکیل می دهند که به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در بسته بندی های متنوع در بازار عرضه می شود.

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش

برای خرید لواشک ترش باید دقت داشته باشید که این خوراکی بسیار خوشمزه و ترش از چه میوه یا موادی ساخته شده است سپس اقدام به خرید آن نمود.

هنگام خرید محصول آن را با توجه به شکل ظاهری، رنگ و کیفیت عالی خریداری کنید.

بهتر است زمان خرید محصول، آن را با توجه به ذائقه و سلیقه خود خریداری کنید تا از خوردن آن لذت ببرید.

زمان خرید محصول به علائم روی بسته بندی آن توجه شود که دارای تاریخ تولید و انقضاء و نیز نشان استاندارد جهانی باشد.

خرید این محصول با توجه به اطلاعات ارایه شده توسط سایر خریداران که در پایان این مطلب درج شده می تواند به شما کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشید.

قیمت لواشک ترش + خرید و فروش

قیمت لواشک ترش + خرید و فروش

قیمت لواشک ترش، با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارد متفاوت است همچنین قیمت محصول بسته به نوع میوه به کار رفته در تولید آن، طعم و مزه، کیفیت، بسته بندی، برند و غیره متغیر است.

لذا بازه قیمتی محصول بر حسب موارد ذکر شده برای هر کیلوگرم بین 50،000 الی 85،000 تومان متفاوت است.

از این رو، مجموعه ما با حضور کادری مجرب و حرفه ای در فروش این محصول با ارزش بسیار فعال هستند و می توانند از طریق پلهای ارتباطی شما دوستان را به خریدی عالی و به صرفه سوق دهند.

پس با ما و مجموعه ما در تماس باشید و سفارشات کلی خود را از این طریق ثبت کنید تا محصول با کیفیت عالی و به صرفه بدستتان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *